Tannpleierforeininga har hatt dialogmøte med Forbrukarrådet vedrørande pasientportalen Hva-koster-tannlegen, HKT. Portalen vart etablert i 2013 og skal hjelpa forbrukaren til å ta gode val, gjennom nøytral, tilgjengeleg og oppdatert informasjon. Den skulle blant anna auka forbrukaren sin bevisstheit om prisar innfor tannhelse, er del av arbeidet med å utjamne sosiale forskjellar, disiplinera tannhelsepersonell for å unngå for høge prisar, bruka konkurranse for å oppnå effektiv ressursbruk, standardisera tenestene i marknaden.
Tannpleierforeininga såg også verdien av å få marknadsført tannpleiaren og tannpleiarfaglege oppgåver overfor forbrukarane. Diverre lukast ikkje NTpF i arbeidet med å vera synlege på forbrukarsida. Difor ser foreiniga nytten av at NTpF no er i ny dialog om innhald på sida.
Alle tannpleiarar som er sjølvstendig næringsdrivande er pliktige til å rapportera, og har plikt til å oppdatera prisane. Rådet samarbeider med Forbrukartilsynet om sanksjonar overfor dei som ikkje registrerar seg på sida. Utdaterte prisar er fjerna frå sida og alle som er registrert på HKT, har fått purring frå Forbrukarrådet.
Undersøking Forbrukarrådet har gjort, visar at 85% av prisane ikkje var oppdatert. Forbrukarrådet vil utvikla tenesta, og er i gang med kvalitetssikringsarbeid med spesiell fokus på pris og forenkling av registreringsprosessen. I arbeidet med registreringsprosessen, er tannpleiarane representert.
Ta gjerne kontakt med Forbrukarrådet for å registrera prisar eller koma med andre inspel:
Online kurs i Orale lesjonar Tannpleiarane sin europeiske organisasjon(EDHF), har i samarbeid med det franske firma Pierre Fabre Oral Care(PFOC), utvikla ein utdanningsplattform for tannpleiarar i Europa. Det er ein flott jobb EDHF har gjort i arbeidet mot utvikling av meir felles kunnskapsnivå for tannpleiarane på europeisk nivå. EDHF og PFOC tilbyr online kurs i […]
Helsedirektoratet har oppdatert anbefalingene til tannhelsetjenesten. Dette er satt inn: Barn med restsymptomer (ikke nyoppståtte eller økende) som kan knyttes til en gjennomgått luftveisinfeksjon, kan møte på tannklinikk når allmenntilstanden er god eller tilbake til det som er normalt for dette barnet. Dette er nærmere beskrevet i: • Hvis barn har akutt luftveisinfeksjon (fhi.no) • […]
Tannpleierne fikk selvstendig refusjonsrett i 2013. Retten gir tannpleieren rettigheter og plikter. Husk at avtalen er: Personlig og gjensidig mellom HELFO og tannpleieren Buypass kortet er personlig og det er kun du som bruker kortet Når du gjør avtale med HELFO, er det kun du som sender inn dine oppgjør Du er personlig ansvarlig for […]